Wednesday 5 January 2011

銀行領取信用卡記。

現在的銀行櫃員素質的落差真的很大!

今天到某大銀行的總行「取信用卡」,(由於之前的那張已經到期,會自動失效,銀行會另發一張全新的給客戶使用。) 那位中年男職員服務我。

起初,沒有什麼異樣。他按照程序要求我給他身份證,以及住址證明。
可是,在他到櫃後辦公桌找了好一陣之後……

櫃員:哎呀,無嘅!你是幾時tran 過來的? (由於我的卡是由北角的分行轉過來的,我在一開始領取新卡時,已向對方交待過。)
我:上個月…應該係聖誕節前。
櫃員:哦 ~ (又一邊旋風式地走去櫃後尋找信用卡…)

他再走出來…
櫃員:原來你張卡係「續舊卡」,唔係「新卡」!唔怪得我搵唔到!而家終於搵到!(好似好辛苦咁!)
我:……(我心想,咁你唔問?!)
櫃員:我見你畀地址證明,咁即係領取新卡啦,我意會係咁囉~(佢仲笑添~)
我:(真係忍唔住!!!) 咁呢啲嘢無得「意會」吓話?!!!

櫃員:咁好多時我地唔想阻人客時間,想快啲幫到,咪唔問囉~ (我心想,你家陣咪阻緊我時間囉!!!!!!!) 咁又有好多人客唔鍾意我地問架嘛,或者,又有人客鍾意嘅… (怕且佢自己都心虛到唔知道自己講緊咩!!!)
我:……(已經無嘢好講…)

點解堂堂「大銀行」會有啲咁嘅員工?!!
只懂推卸責任、工作欠缺程序、不懂靈活變通……唉~