Monday 1 February 2010

四次再見。

話說,接近放工時段,我請了P吃全港最美味的「帝苑酒店」蝴蝶酥…就開展了以下一段對話:

P:蝴蝶好味,食左識飛!
謝謝
我: 哼~~我都話好好好好好好好好味喇))))))))))
P::p
我:呢啲應該加入閣下的「美食list」喇
P:對對對!
我:下次路過那邊,再買畀你地吃.
P:記得先啦,不用太客氣
心領了,不能這樣白食
我: 不吃白不吃
我唔係成日路過那邊...所以別擔心.
呢個亦不可以成日吃.
P: 你肚餓嗎?我拿回給你?
我:唔駛.放你處先喇.
P:梗系好!
我:黃叔叔...好為食!
P:黃哥哥好了
我:黃弟弟喇咁…我見大家都叫你uncle P......嘻嘻....
P:都好。我先走了,你努力呀
我:唉...好想走.
再見))))))))))))))))
P:你都差不多走得啦。。。。。
我:承你貴言!!!!!!!!
P: 虎年大展鴻圖!
我:你愛吃「鳥結糖」?
P:明天再聊。鳥結都O架!
我: 好,留一顆你. 再見.
P: 謝謝。我們好像幼兒園同學放學般
我:即係點....等阿媽接放學?
P:姐姐88
我:車~~~~~
P:阿媽上了22樓
我:好嘢呀你.
你阿媽...唔係在8樓?!! 哈/
P:我阿媽係8,你阿媽在22,後母在16。。。
我: 好複雜的家庭背景.
P:對對對
我: 對兒童成長唔好.
P:老爺都有好多個啦
我:有童年陰影
哈哈哈哈....
P:三妻四妾
我:你都係老爺
P:我係四少姐
我:你的三妻是PC, J, B…
P:或十二少
我:你就想!!!!!!!!!! 你家陣係「唔識笑」咋.
P:他們當然不是我妻啦,是工友
我: 夠爛未?!!!
P: 好爛
我:好,謝了.
P:但真係唔系好識笑
我: 咪係囉..
我講事實.
我係「記者」嘛
笑吓喇..老友
你教我架.
P: 算罷啦,都係要就範了
我: 要上轎....
唔洞房囉...到時殺咗老爺

P:好複雜呀呀呀呀呀
熄機了!
我:你都唔理解個劇情...
好.
bye
P: 劇情係點樣發展架?
我:下回分解. 早點歸去喇你.
P:去買董橋新書發下夢
我:好..借我睇
快回家.
bye
P: 神(註:一本漫畫)你看了未?
我:未有「空」
P:好,新年看吧
88
我:好呀.
88

最終,講了4次「再見」才真的道別。這樣,好像不太像樣。