Saturday 20 February 2010

請食檸檬。

昨晚午夜,跟CTW 在維園散步回家。
感覺很好。

**********************
這個午夜,我們有這樣的SMS對話:

我:頭先見你無覆,以為你瞓了。
TW:sorry頭先去了打邊爐及飲嘢,不好意思!
我:咁又唔駛say sorry咁嚴重!
TW:今晚有兩場,已經推了兩場,明晚仲有兩場,搞到無時間看書,很內疚!
我:哇))) 你超受歡迎!個個都爭住約你。
TW:係咪玩嘢?寸我吓話!我貪玩唧!
我:係真心話,咁多人約你,我下次唔敢約你,實食檸檬!
TW:咁又唔駛唔敢...我好似從未推過你喎!
我:哇..你好畀面我呀!但我真係唔可以再食檸檬,會胃痛喇..只可以請人食..哈哈
TW:咁下次你請我食囉.