Tuesday 1 December 2009

喋喋不休吃蛋糕。



這夜,跟剛回來香港的Agnes短聚。
很高興。
好像要將近來所有的生活情況都得一五一十向她「報告」一遍似的...

喋喋不休起來。
很可笑。

我拿了美心西餅新出品——香蘭葉蛋糕給Agnes,一起分享。

****************************

今早,跟吾友小王子先生(註解:很多人都稱他為「王子」,因為他天生一副"後生樣",36歲的人,才20歲的樣子,皮光肉滑,令人[特別係女人]妒忌到爆炸!!!!) 在聊天室說話。

他提起某客戶請吃飯飲酒...
王子:xxxx請下星期一吃晚飯,選址ss酒店.
我:吓,佢地無請我嘅?
王子:漏咗?
我:無可能!會唔會淨請男人?
王子:都可能係喎,佢連ca姐都無請喎.
我:唔通餐飯有女仔陪吃的?
王子:佢地有無咁破費呀?
我:咁佢都係請幾個人唧..又唔請一村人!
王子:都係..同埋ss酒店上面好多私竇架!
我:哇,你又知?!
王子:我朋友去過嘛..仲有得賭錢.
我:咁如果你地真係有女仔陪吃,佢地會再另外請我同ca姐?
王子:咁嗰度都有鴨竇架~
我:吓!!!!!!!!!!你連鴨店都知?!!

由於此事未可證實客戶的意向,小王子先生話會向我匯報云云。