Friday 7 August 2009

那一頭橙紅色。



看到zz的「只穿喜歡的」裡面,那位少女所染的一頭粉紅色,令我想起多年前,一頭橙紅色的自己。

年少,原來還是有點狂的。
當年將整個很簡單的短髮染成鮮橙紅色,其實沒有想過標奇立異(大佬,咁都唔會覺得標奇立異?!)。
染髮後,頂頭上司說:你真夠膽!我就一定唔會!呢世都唔會!
部門的總監(一位阿姐級人馬)如是說:阿女,你搞咩?失戀呀?好地地...而家...
雖說他們都「不贊成」我染了一頭橙髮,但只是講了幾句,沒有嚴責,算我走運吧!

後來,連隔壁部門的總監(另一位阿姐位),在走道上見到我,大叫:橙頭寶寶!
於是,我就成了好一陣子「橙頭寶寶」了。

其實,當時的我也許太悶,(但真係跟什麼失戀、失業、失意...無關喎!)就從改變髮型入手,希望可以為悶到爆的生活加添一點點色彩。
當時,那個月(因為會走色嘛)的"橙頭生活",真係好得意...
例如,搭地鐵時,小朋友會指著你,去問他媽媽:佢係咪外國人?
又會有阿伯見到我,嚇到彈開!....很多很多...

其實,繼橙頭之後,不是沒有想過染桃紅色的,只是漂髮實在很痛,就作罷了。