Tuesday 3 November 2009

工事及公事。

午夜,網上MSN遇見剛從北京公幹回港的P君。
P君是我同事,一個骨子裡很麻甩但表面又很溫文的萬人迷。
搭訕了一陣...


P:法國好玩嗎?有無醉?
我:我是去公。幹。呀!當然無醉. 假如你在,會更好。
P:我舊年去了
我:我想同你飲紅酒囉..
P:你有買酒回來?
我:對...威士忌,你要試嗎?日本威士忌.
P:去歐洲買日本威士忌,你都好型下喎
我:香檳...我只買了一瓶..但送了給朋友喇..其實香檳好鬼抵買.只是唔想抬囉.! 咁呢款日本威士忌,香港無見到嘛...仲係set 裝,有兩隻杯架..正!
你飲唔飲威士忌?干邑?
P:威士忌好耐無飲,以前喜歡,但自從聽中醫講啤酒和威士忌是男人大忌之後便好少飲了!
我:男。人。大。忌。.....=咩?
P:對,削腎。威士忌我喜歡純麥。McCaglan 18年是一開便要飲晒的!
我:單一純麥..
P:對。百靈壇都係好,不過混威。村上春樹講個堆香港就少機會飲到
我:嗯.干邑呢?飲嗎?
P :干邑我飲藍帶,中意佢焦糖味。其實所有拔蘭地都會溝焦糖做顏色。但拔蘭地是最夾地道廣東菜的了,送坑牛腩一絕!
我:咁你嫌佢老土?
P:不,我怕上癮!曾經有半年每晚無藍帶不歡,甘會破產的!平均一個禮拜一支..
我:唉,別讓自己為任何人事物..上癮. 每星期一瓶...嗯,都唔算好誇張了.
P :威士忌和拔蘭地是真的會上癮,會追的,會越飲越多,會掛住的..
我:會掛住...很好的形容
P :真的,有一年是晚晚兩杯威士忌加冰才能睡覺.. 更曾經諗過用大陸白酒代替!
我:咁我好奇,你點戒?
P :身體開始有事咪要介囉!
我:你都係飲威士忌好了...襯你多啲.
P:無飲好耐了,呢排想飲烈酒最多都係藍帶
我:我畀你試試Glenmorangie吖. 佢支Signet都好甜吓架. 不過,其實我畀烈酒你飲,會唔會「害」你呢?
P :少少地啦,最好唔好空肚飲
我:嗯..咁我畀一part你飲..
P:做埋bartender而家?
我:對...superb bartender
P :重唔瞓?
我:我跟巴黎時間架
P:都好既,你其實一直都跟歐洲時間的了
我:係呀!!!!!!! 你好叻!!咁都知
P:觀察到
我:或者,我應該去歐洲生活!那邊的生活指數好高呀!
P:係呀!
我:我飲了一瓶8歐羅的可樂...雖然有人請...都肉赤囉. 咁你早點休息喇..
心情複雜就唔好想太多了. 發夢飲杯藍帶喇.唔傷身的!
P:嗯. 我都差不多睡了,明早10點到工作地點。
我:看看明天午餐後,會否見到你. 想跟你談談「工事」.....
明天再聊。晚安.
P:工定公?
我:公.. 係我寫錯.工作的事..好嗎.?哈哈哈.sweet and whisky dream lah.
P :工作的事不一定和公司有關!
我:係。喎。!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 咁,兩樣都傾喇.
P:好啦
我:再會
P:晚安