Wednesday 25 November 2009

遠離辦公室的午餐。

話說一大早就見同事萬人迷P 君在線,他是個煙民。
他告訴我,邊吃早餐途邊抽煙...


我:你上完電嗱?
P:在上 都差不多了
我:(講到好似你有毒癮咁...)
P:你幾點返公司?
我:中午前
P:差不多啦煙癮都係毒
我:你今日沒有午餐約會咩?
P:沒有呀,你date我?
我:你會唔會請番我食檸檬?
P:請你食橙啦
我:要喇...我要補充維他命C
P: :P
我:咁一齊吃午飯喇. 你想北角定天后? [話說我辦公室位於北角區,而我跟P君則是天后區街坊]
P:好呀!哪裡? 北角啦 先回公司先
我:好好好. 咁去吃日本拉麵喇. 地鐵站那邊..很近公司的. 方便.
P:去遠太古apita呀
我:去咁遠? 你真係高層. 要坐車去吃午飯!
P: 海鮮湯義粉。 其實來回一個小時已經搞掂
我:哇...咁趕. 要訂位嗎?老細.
P:不,晚點去,例如1點半出發
我:嗯..原來係咁.總之,我3點要到達灣仔工作...所以亦不能太晚去吃. 我覺得自己真係好勤力.
P:我見同你吃飯先提議去間好味咋! 甘下次先去太古啦,太趕了
我:哇..你比我更識說話..真係要「學嘢」....
P:我是真的這樣認為

*****************************
我絕對可以想像,假如我跟P君是面對面傾談,他一定會柔情似水咁同我講以上那番話!
我都想學佢囉!學識溫柔啲!