Tuesday 24 November 2009

都市減壓篇 之 越忙碌越無聊。

超級忙碌的一天,卻越發無聊!
本來在談工作的事,往往以無聊話終結。
跟P有以下的MSN對話:

P:吃了三塊你送給我的檸檬餅,這才醒起原來你請我食檸檬!
我: 好)))爛)))呀))))我何得何能請你吃檸檬呀? 你有無咁餓?!緊急才吃喇.
P:梗有機會既! 我慣左少吃多餐!
我:咁我以後唯有只請你吃檸檬味的食品,其他味道就免問了!
P:唔好卦,其實我喜歡麥芽餅多啲
我:哎呀,麥芽餅無推出檸檬味喎....咁點算?!..哈哈哈哈哈...哈哈哈哈.
P:加塊檸檬咪得囉!
我: =_____=" 虧你諗得出! 咁我咪好唔得閒,請親你吃零食都要加檸檬...我係癲唧,唔係傻架!
P:傻可愛啲
我:咁你今朝又話癲好?!
P:今朝唔知道你都可以傻嘛!
我:哇....T___T...都可以傻...慘呀. 又癲又傻...實無朋友喇.
P:我就傻同矇, 未夠癲
我:哇!!!!!!!!!!!!!!!乜有人咁形容自己架?!!!
P:真的!我性格不會太癲, 唔系你想癲就癲到的
我:都係.咁我都未算癲...只是一點點狂..
P:你有狂的氣質沒錯
我:知嘞知嘞.畀到位你入添! 你優雅嘛施主,我呢啲嘍囉,咪只可以在旁邊發狂囉.
P:說得太好笑了,真有你的
我:哇...你突然咁「國語人」..「真有你的!」
P:咁我呢幾年都係國語溝通多架喇
我:我聽過......哈.
P:你幾時聽過我講?
我:但你講唔優雅囉. 反而你講廣東話最好聽喎.
P:好多都唔記得了,太耐無講 但我唔系廣東人喎
我:有次你跟內地通電,而我們在談話中嘛.咪聽到囉.你是什麼人....我又忘了.
P:福建廈門
我:我猜,我要隊"腦輕鬆"! 對對對,福建.
P:唔好食埋化學
我:做人就真係好鬼「化學」,我就散開咁囉.