Thursday 12 November 2009

城市生活減壓良方:無聊對話篇。

P 君放工前,跟我在msn聊了一陣:

P 說: 今晚要好夜放工?
我說:不會..只是一般夜,你要放工嘞?
P 說: 7點幾啦
我說:我明天下午要去試xxxx,會飲香檳,他們的老闆來了香港.
P 說: 你就好啦
我說: 你都唔喜歡飲香檳!同埋,唔好學我講嘢
P 說: 你就好啦
我說:你好嘢!
(我做了鬼臉表情,這裡顯示不到!)


我說:原來要join我們去Cafe xxxx吃飯的人...我知道是誰了.
P 說:一個靚仔!
我說:女呀. 搞乜你成日掛住靚仔
P 說:女有你喇嘛
我說:全場你靚晒嘞..你放心好了
車..咁仔都有你喇
P 說:都係臭皮匠
我說:咁讓我來當諸葛亮喇!
P 說:你似呀!爭把扇
我說:吓....乜諸葛亮原來係肥仔?!
P 說:你點知佢唔系女人
我說:哇~~~~原來諸葛亮係肥妹!!!!!你真係勁,古人的真身你都知道係點喎...
P 說:男女都係人姐,男中有女,女中有男....
我說:車...你咁講,講晒喇.咁我都係你喇.
P 說:大家都係生物黎唧,你甘講,某一程度上係啱架。
我說:.........